Lidmaatschap

Lid worden?

Als u lid wordt van onze vereniging, dan draagt u bij aan het behoud van het ras Korthals Griffon als allround jachthond. Daarnaast ontvangt u drie keer per jaar ons full colour magazine De Griffonnier. Kunt u een vergoeding aanvragen als u uw Griffon op HD laat onderzoeken. En kunt u met korting deelnemen aan de activiteiten die de vereniging organiseert.

U kunt zich aanmelden als lid door het formulier in te vullen en te verzenden. De contributie van de Nederlandse Korthals Griffonclub bedraagt € 27,50 per kalenderjaar (bij aanmelding na 31 augustus € 17,50). De contributie voor een familielid bedraagt € 10,00. Het lidmaatschap gaat in na betaling van de contributie.

De contributie kan worden overgemaakt op bankrekening IBAN: NL23RABO 0199 9061 65 t.n.v. Nederlandse Korthals Griffon club onder vermelding van naam en contributie + jaartal.

U kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met de ledenadministratie via telefoonnummer: +31 (0)6 – 44 95 20 65 of per email: penningmeester@griffonkorthals.nl

Wilt u uw lidmaatschap of dat van uw familielid opzeggen? Neem dan contact op met de ledenadministratie.

Inschrijvingssoort

Translate »